Publicacions

Càritas té un triple compromís en l’àmbit de la comunicació, com és informar sobre l’acció que desenvolupem, denunciar les situacions d’injustícia i les causes que generen pobresa i exclusió, i sensibilitzar la comunitat cristiana i la societat en general envers l’exclusió social.

Les publicacions de Càritas Catalunya són eines que informen sobre la nostra activitat, afavoreixen la comprensió de la realitat, alhora que denuncien les injustícies.

Publicacions de Càritas Catalunya

Actualment, Càritas Catalunya disposa de quatre línies de publicacions:

Les memòries anuals

Veure vídeo-resum de la roda de premsa per la presentació de la Memòria 2019:

VEURE RESUM PRESENTACIÓ

memoria 2019memoria 2018Memòria 2017Memòria 2016Memòria 2015Memòria 2014

La col·lecció Dossiers

Vuit anys de Trobades de Càritas Catalunya

La col·lecció institucional

(El primer títol d’aquesta col·laboració està en elaboració).

Els informes FOESSA- Catalunya

exclusió i desenvolupament social a catalunya 2018Resum de l’Informe sobre Exclusió i desenvolupament social a Catalunya 2018

L’impacte de la COVID-19 en les famílies ateses per les Càritas amb seu a Catalunya

INFORME DE L’IMPACTE DE LA COVID-19 EN FAMÍLIES ATESES PER LES CÀRITAS AMB SEU A CATALUNYA