Publicacions

Càritas té un triple compromís en l’àmbit de la comunicació, com és informar sobre l’acció que desenvolupem, denunciar les situacions d’injustícia i les causes que generen pobresa i exclusió, i sensibilitzar la comunitat cristiana i la societat en general envers l’exclusió social.

Les publicacions de Càritas Catalunya són eines que informen sobre la nostra activitat, afavoreixen la comprensió de la realitat, alhora que denuncien les injustícies.

Publicacions de Càritas Catalunya

Actualment, Càritas Catalunya disposa de quatre línies de publicacions:

Les memòries anuals

Veure vídeo-resum de la roda de premsa per la presentació de la Memòria 2022:

VEURE RESUM PRESENTACIÓ

Veure vídeo-resum de la roda de premsa per la presentació de la Memòria 2021:

VEURE RESUM PRESENTACIÓ

Veure vídeo-resum de la roda de premsa per la presentació de la Memòria 2019:

La col·lecció Dossiers

La col·lecció institucional

Els informes FOESSA – Catalunya

exclusió i desenvolupament social a catalunya 2021