Publicacions

Càritas té un triple compromís en l’àmbit de la comunicació, com és informar sobre l’acció que desenvolupem, denunciar les situacions d’injustícia i les causes que generen pobresa i exclusió, i sensibilitzar la comunitat cristiana i la societat en general envers l’exclusió social.

Les publicacions de Càritas Catalunya són eines que informen sobre la nostra activitat, afavoreixen la comprensió de la realitat, alhora que denuncien les injustícies.

Actualment, Càritas Catalunya disposa de quatre línies de publicacions: Les memòries anuals, la Col·lecció Dossiers, la Col·lecció Institucional i els Informes FOESSA-Catalunya.

Publicacions de Càritas Catalunya

Col·lecció Dossiers

Col·lecció Institucional

Informes FOESSA – Catalunya

Incidència política

Publicacions de les Càritas diocesanes catalanes

Periòdicament, els Observatoris de la realitat social de Càritas Diocesana de Barcelona, Càritas Diocesana de Girona i Càritas Diocesana de Terrassa publiquen dossiers temàtics. Es poden observar en els següents enllaços, respectius.

CÀRITAS DIOCESANA DE BARCELONA

CÀRITAS DIOCESANA DE GIRONA

CÀRITAS DIOCESANA DE TERRASSA

Publicacions de Càritas Espanyola i Fundació FOESSA

Càritas també compta amb una editorial pròpia, Cáritas Española Editories, que compta amb diverses publicacions. També la Fundació FOESSA, (Fomento de Estudios Sociales y Sociología Aplicada), es va constituir el 1965, amb l’impuls de Càritas Espanyola per conèixer de forma objectiva la situació social d’Espanya.

PUBLICACIONS CÀRITAS ESPANYOLA

PUBLICACIONS FUNDACIÓ FOESSA