Quins tipus de galetes hi ha?

• Segons el termini de temps que romanen les galetes emmagatzemades al navegador de l’usuari, es pot parlar de:

• Galetes de sessió: expiren quan tanques el navegador.
  • Galetes persistents: expiren quan es compleix l’objectiu per al qual van ser establertes.

• Galetes pròpies.

• Galetes de tercers.
  • Segons la finalitat per a la qual es tractin les dades obtingudes:

• Galetes tècniques: imprescindibles i estrictament necessàries per al correcte funcionament del portal web i la utilització de les diferents opcions i serveis que ofereix.

• Galetes de personalització: et permeten especificar o personalitzar algunes característiques de les opcions generals del portal web. Per exemple, definir l’idioma, configuració regional o tipus de navegador.

1. Per millorar el disseny de la nostra pàgina i entendre quina informació i funcionalitats són més útils per als usuaris de la nostra web.
  2. Identificar de forma anònima els continguts més visitats i, per tant, més atractius pels usuaris.
  3. Saber si l’usuari que accedeix és nou o repeteix visita.
  • Galetes publicitàries i comportamentals: el web de Càritas pot proporcionar anuncis a través de tercers ( “Ad-Servers”). D’aquesta manera, aquests tercers poden emmagatzemar galetes enviades des del web de Càritas procedents dels navegadors dels usuaris, així com accedir a les dades que en elles es guarden. Càritas les empra amb dues finalitats:

• Galetes d’institucions col·laboradores: A través d’una eina (per exemple, l’eina de Google Adwords) CÀRITAS pot servir d’enllaç a continguts de tercers o bé, a la xarxa de contingut dels tercers, les nostres pròpies campanyes a visitants que ja han visitat la nostra pàgina. Aquestes campanyes consisteixen en accions de sensibilització adreçades a impulsar la solidaritat en el conjunt de la societat i de la comunitat cristiana i, si escau, per recaptar fons d’ajuda a les víctimes com a resposta humanitària a les emergències que es declaren en qualsevol regió del món.

• Galetes de xarxes socials: consisteix a integrar en la nostra pàgina web les funcionalitats socials de xarxes com Facebook o Twitter.

És necessari el teu consentiment per a utilitzar galetes?

D’acord amb el que s’estableix legalment, no cal el seu consentiment per emmagatzemar galetes tècniques, és a dir, aquelles que són estrictament necessàries per al funcionament d’aquest lloc web. Per a tots els altres tipus de galetes necessitem el seu consentiment previ i exprés.

Galetes pròpies:

www.google.com

NID

.google.com

Com pot configurar les seves preferències en relació amb les galetes?

Si vol suprimir les galetes web que ja estiguin establertes en el seu terminal, pot fer-ho des del seu navegador. Per a més informació:

En el cas de bloquejar o eliminar les galetes no podrem mantenir les seves preferències i és possible que algunes característiques del web no estiguin operatives, o que haguem de sol·licitar-te un altre cop autorització per al seu ús.

Càritas Catalunya pot modificar la seva política de galetes?