Altres formes de col·laborar

Descobreix tot el que tu pots fer.

Contacta els nostres serveis i productes

Les 11 empreses d’inserció laboral ofereixen serveis molt variats que van des del reciclatge de residu tèxtil, missatgeria sostenible, mudances i transports, bugaderia, arranjament d’habitatges, lloguer de materials per a càterings, neteja en general (obres, trasllats, establiments comercials, etc.), manteniment de locals, habitatges i comunitats de propietaris, buidatge de locals i trasllat de residus a la deixalleria, jardineria, muntatge de bicicletes, manipulació i muntatge en el sector industrial, etc.

DESCOBREIX COM

Dona la teva roba

A través de la donació de roba usada a Càritas, contribueixes a la promoció d’una economia solidària que dona una destinació ètica a les teves peces.

ROBA AMIGA

MODA RE-

Regala solidaritat

Ofereix una sorpresa molt especial a un ésser estimat. Pots adquirir bijuteria, les bosses Alma, una cantimplora o una tassa, complements de la llar, joguines, papereria i jocs… Les empreses podeu adquirir bonics productes amb a obsequi d’empresa o de promoció de la vostra entitat.

LA TEVA CÀRITAS DIOCESANA

EL MERCAT SOCIAL

Celebracions i esdeveniments

Et cases? És el vostre aniversari? Celebreu les vostres noces d’or? Aneu de bateig o de comunió? Feu una trobada d’antics alumnes? Demana als teus convidats que converteixin el seu regal en una donació a Càritas perquè junts col·laboreu amb un projecte solidari. També pots adquirir alguns dels productes solidaris de les nostres empreses d’inserció social com a obsequi de l’esdeveniment.

LA TEVA CÀRITAS DIOCESANA

EL MERCAT SOCIAL

Activitats benèfiques

Organitza una activitat cultural, lúdica o esportiva a benefici d’algun dels projectes de Càritas: una caminada o bicicletada popular, l’estrena d’una obra de teatre, un torneig solidari; una actuació musical…

Segueix-nos

Perquè puguis estar al dia de tot el que fem, segueix-nos en les nostres xarxes socials.

També pots subscriure’t a la nostra newsletter, i et farem arribar totes les nostres novetats.

Subscriu-te

Ajuda’ns a difondre la nostra acció compartint els projectes i campanyes en què treballem, així com les emergències en què estem presents.

Gràcies a la teva veu, altres persones també ens podran ajudar a complir la nostra missió.

Suma’t

Fes-te soci de Càritas i passa a formar part de la nostra família.

Gràcies a la teva ajuda podem estar al costat dels que més ens necessiten.

fes-te soci