Què diem

Últimes campanyes

Fes que aquest Nadal s’ompli de petits miracles

Tu hi tens molt a veure

Veure Campanya Donar

Només l'amor ho il·lumina tot

Tot i que Nadal és l’època de l’any amb més llums, milions de persones segueixen vivint en la foscor. Dona’ls llum

Propers esdeveniments

Coneix les activitats que duem a terme des de Càritas Catalunya.

5 de març de 2024

Formació “Màrqueting per a entitats socials”

6 de març de 2024

Sessió informativa sobre voluntariat

6 de març de 2024

Formació: “Bon tracte i violència cap als infants. Què hi puc fer com a persona voluntària?”

11 de març de 2024

Sessió informativa dirigida a persones interessades en fer voluntariat a Càritas diocesana de Terrassa

Publicacions

Càritas té un triple compromís en l’àmbit de la comunicació, com és informar sobre l’acció que desenvolupem, denunciar les situacions d’injustícia i les causes que generen pobresa i exclusió, i sensibilitzar la comunitat cristiana i la societat en general envers l’exclusió social.

Les publicacions de Càritas Catalunya són eines que informen sobre la nostra activitat, afavoreixen la comprensió de la realitat, alhora que denuncien les injustícies.

La veu de Càritas / Catalunya Cristiana

Un dels mitjans de comunicació més importants de Càritas Catalunya és el programa de Ràdio Estel “La Veu de Càritas”. Aquest programa es va iniciar a finals de l’any 2015 i s’ha consolidat por un espai d’expressió i de participació de les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya.

El programa s’emet tots els dilluns a les 18 a 18.45 h. h a través de Ràdio Estel dins del magazín Sense Distància. Durant el 2021 ha tingut una audiència mitjana de 2.000 persones.

Aquest mes de setembre també s’ha iniciat una col·laboració periòdica al setmanari Catalunya Cristiana. Es tracta de la columna mensual “Contrapunt”, que es publicarà cada darrer diumenge de mes. Podeu consultar les columnes en aquest enllaç.

Descobreix la nostra Newsletter

Estar informat també és una forma de col·laborar amb Càritas.