Noticia28/02/2023

La Fundació Foment de l’Habitatge Social rep el V Premi Reconciliació de la Fundació Sant Raimon de Penyafort

El passat 10 de febrer en el marc de la Sessió Solemne que tancava la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2023 de l’ICAB, Maria Vendrell, presidenta de la Fundació Foment de l’Habitatge Social va recollir el V Premi Reconciliació.

El premi reconeix la nostra tasca, desenvolupada des del 1990, per facilitar l’accés a l’habitatge a les famílies en risc d’exclusió social, amb especial atenció a les famílies amb menors i a les dones. Ha recollit aquest guardó la presidenta, Maria Vendrell Aubach, que va estar acompanyada pel director de la Fundació, Sergio Rodríguez.

Aquest premi el va instaurar l’any 2018 la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort per guardonar persones o entitats que hagin destacat per una trajectòria que expressi els valors jurídics i socials que promou.

Durant el mateix acte el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona va  homenatjar una setantena de col·legiats i col·legiades amb motiu dels seus 50 anys d’exercici de la professió i d’altres lletrats i lletrades pels seus mèrits. Durant la Sessió Solemne, també es va donar la benvinguda als nous col·legiats i col·legiades.