Nota de prensa07/07/2020

Càritas i la diputació de Lleida s’emplacen a seguir mantenint espais de trobada

Càritas Diocesana de Lleida va rebre dilluns passat (29 de juny) a les seves instal·lacions la visita de Joan Talarn i de Jordi Cortada, president i assessor de salut pública de la Diputació de Lleida, respectivament. La trobada va servir per donar a conèixer l’acció que duu a terme Càritas i va posar de manifest la voluntat de seguir mantenint espais de trobada entre l’entitat i l’administració provincial.

En la trobada, el Director de Càritas Diocesana de Lleida, Rafel Allepuz, va traslladar a Joan Talarn la preocupació per l’increment de les atencions i de les demandes rebudes a l’entitat durant aquests darrers tres mesos. Per la seva part, Ma. José Rosell, Secretària General de Càritas Diocesana de Lleida, va exposar  als representants de la Diputació de Lleida com l’entitat ha donat resposta a les necessitats de la població i quines són les línies que marcaran el futur de les actuacions.