Campaña

Junts. Actuem avui per un demà millor

Junts creem comunitats de cura per lluitar contra la pobresa.

Junts. Actuem avui per un demà millor

Vivim en un món necessitat de cures.

El Papa ja deia a Laudato sí que no hi ha gaires crisis, sinó només una crisi socioambiental.

La pandèmia ha posat de manifest la nostra fragilitat i la interdependència de les persones per tirar endavant. Per això estem cridats a cuidar-nos, a cuidar els altres, de la família humana, i a cuidar la Terra, la nostra casa comuna, i promoure la cultura de la trobada.

Junts volem

Conscienciar sobre la necessitat urgent de restaurar, protegir i renovar l’accés als recursos naturals com els aliments, l’aigua, la terra i els ecosistemes.

Dur a terme accions d’incidència política davant dels governs perquè les persones que pateixen els efectes negatius de la degradació social i mediambiental tinguin veu a la presa de decisions, per aconseguir societats més inclusives i sostenibles.

I sensibilitzar les comunitats locals perquè actuïn i fomentin canvis en els estils de vida, que puguin contribuir a una actitud menys perjudicial per a casa nostra comuna.

Coneix més sobre la campanya