Campaña

El teu compromís millora el món

Canvia la societat obrint la teva vida a la fraternitat, a la gratuïtat i a l’opció pels pobres.

Comprometre’s és una manera de ser i estar en el món

Converteix-te en motor de canvi de la societat, centra la teva vida a ser amb els altres i per als altres: és una proposta de vida per ser feliç.

Et convidem a viure un compromís que dona sentit als petits gestos imperceptibles, a la quotidianitat, a la feina, i que alhora transforma l’espai vital i el temps que ens ha tocat viure.

La realitat actual es caracteritza per la falta de compromís, tant en l’àmbit personal com en el social. Comprometre’s significa fer una cosa per sempre, i això, en un món en què gairebé tot és per una estona, sembla passat de moda.

Però a Càritas anem a contracorrent i, amb tota la força que ens exigeix el moment que vivim, proposem un compromís que és una manera de ser, de relacionar-nos amb nosaltres, amb les altres persones i amb el món.

El nostre compromís és una manera d’entendre i compartir la vida.

Coneix, a través dels nostres materials, la fraternitat que es concreta en viure el lliurament, la fidelitat, la utopia, el testimoni, l’acompanyament, la gratuïtat i l’opció pels pobres.