Noticia16/11/2020

El compromís social d’una empresa familiar

Inserció de 245 litres de productes per a la higiene personal, amb l’objectiu d’ajudar a les persones més vulnerables.

En el marc de les celebracions dels 5 anys d’APASOMI, Ana Ribes, presidenta de la Fundació VMV Cosmetic Groupha fet entrega a Francesc Llonch, director general de Càritas Diocesana de Terrassa i a Joan Saborido, responsable de l’Empresa d’Inserció, de 245 litres de productes per a la higiene personal, amb l’objectiu d’ajudar a les persones més vulnerables.

Salerm Cosmetics, marca comercial del grup VMV Cosmetic Grouppresent en més de 15 països, fa més de dos anys que col·labora amb Càritas. El 2018 van signar un conveni a partir del qual s’iniciava una relació laboral que vincula a l’empresa cosmètica amb l’Empresa d’Inserció APASOMI.

Aquell moment va ser l’inici d’una etapa per l’Empresa d’Inserció amb una nova línia de producció que permet a APASOMI donar feina a diverses persones en procés d’inserció amb l’objectiu de normalitzar la seva situació econòmica i social.

Col·laboracions com la de Salerm Cosmetics fan possible que APASOMI acompanyi les persones més vulnerables de la societat oferint-los una segona oportunitat per aconseguir la seva reinserció en el món laboral. La línia de producció de Salerm Cosmetics en la qual els participants es formen i realitzen treballs de manipulació, retractilat i paletització de productes els permet realitzar una formació i un aprenentatge realista als requeriments dels llocs de treball, mentre desenvolupen noves habilitats i aptituds personals.