Noticia17/10/2020

Cava solidari en favor dels infants vulnerables

Recordem que durant tot el mes d’octubre la Confraria del Cava posa a la venda el cava solidari: Cava amb Cor. Més de 6.000 ampolles d’aquest cava estan presents en els següents establiments comercials fins a esgotar existències:El Corte Inglés, BonÀrea, Caprabo, Keisky Supermercats, Valvi Supermercats i Vins Aviñó.

Cada ampolla té un preu de 7,90€, dels quals 2€ aniran destinats a cobrir beques menjador i atenció educativa dels infants i joves atesos per les deu Càritas Diocesanes de Catalunya. A més, la Fundació ”la Caixa” contribuirà a la iniciativa solidària comprometent-se a entregar el mateix import que es recapti per la venda de les més de 6.000 ampolles a través de l’Acció Social de CaixaBank.

Aquesta campanya solidària compta amb la participació de 17 marques de caves catalans.

Per qui no pugui desplaçar-se als punts de venda, també hi ha l’opció de fer un donatiu per a aquesta campanya específica a través del web de la Confraria(www.confrariacava.com).