Noticia26/04/2021

Càritas Catalunya rep 11.276 euros dels clients/es dels supermercats Club Valvi

Més de 600 famílies en situació de vulnerabilitat rebran l’ajuda de l’entitat gràcies a aquesta aportació

Els clients i clientes dels supermercats del Club Valvi han donat 11.276 euros a Càritas Catalunya mitjançant l’Arrodoniment Solidari de Worldcoo. A través d’aquest mecanisme de recaptació, que permet fer una petita aportació solidària cada vegada que s’utilitza la targeta com a mitjà de pagament, Càritas Catalunya podrà donar suport a famílies en risc de pobresa i d’exclusió social.

La desigualtat avança entre els infants i joves més exposats. Per desgràcia, els patrons de desigualtat es reprodueixen generació rere generació. Els menors que viuen en famílies en situació de pobresa tenen una probabilitat més alta de patir situacions d’exclusió i/o privacions materials un cop són adults. A través d’aquest projecte es pretén actuar contra la transmissió intergeneracional de la pobresa.

En total, han estat 256.445 les donacions que han ajudat a reunir aquesta xifra. Club Valvi té un fort compromís amb la integració social i amb aquelles causes més properes. A través de l’Arrodoniment Solidari de Worldcoo, la companyia invita a tots els seus clients/es i col·laboradors a arrodonir l’import final de la seva compra i donar els cèntims restants a una causa social quan utilitzin la targeta com a mitjà de pagament.

Més informació del projecte a: clubvalvi.worldcoo.com

Valvi Supermercats

Valvi Supermercats és una empresa de capital familiar 100 % gironí i és la primera xarxa de supermercats independents de la província de Girona. Amb un volum de negoci al voltant de 65 milions d’euros, centra la seva activitat en la gestió de 58 supermercats propis amb les marques SPAR, VALVI i SUMA, i també en la gestió dels 40 supermercats SPAR pertanyents a Miservi, societat propietat de GM Food Iberica i de Valvi Supermercats, i amb un volum de negoci al voltant de 46 milions d’euros. Tots aquests centres estan situats a les províncies de Girona i Barcelona. Valvi Supermercats té com a proveïdor exclusiu a GM Food Iberica.

General Markets Food Iberica

GM Food Iberica, amb una facturació de 1.161 milions d’euros i una plantilla de gairebé 2.500 empleats, és una empresa internacional propietat del multinacional xinesa Bright Food. GM FOOD té 6 seus repartides per l’Estat i és referent en el sector Horeca amb la seva ensenya Gros Mercat, amb 70 centres, i la divisió de Food Service. En el negoci del retail, compta amb més de 800 supermercats de proximitat sota les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR.

Worldcoo

Worldcoo és una empresa social que ajuda a les ONG a trobar els recursos econòmics necessaris per impulsar els seus projectes socials i de cooperació arreu del món. A través de l’Arrodoniment Solidari, els comerços poden oferir als seus clients la possibilitat d’arrodonir l’import final de la seva compra i donar els cèntims a una causa social sempre que paguin amb targeta.

La companyia aposta per la innovació, el compromís social i la total transparència dels projectes amb els que col·labora.  Des de la seva creació, ha finançat més de 500 projectes, gràcies a les més de 24 milions de donacions que s’han realitzat des de 35 països diferents. Worldcoo forma part del moviment B Corp i compta amb el recolzament de la Comissió Europa per haver format part del seu programa Horizon 2020. Més informació: https://www.worldcoo.com.

Càritas Catalunya

Càritas Catalunya es va crear l’any 1992 i està formada per les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya. El seu objectiu principal és l’ajuda al desenvolupament integral de totes les persones que es troben en situació de fragilitat social.

Anualment dona suport a més de 200.000 persones d’arreu de Catalunya, gràcies al suport de més de 13.000 persones voluntàries que compten amb el suport de prop de 600 professionals remunerats.

El volum de gestió anual és de 46 milions d’euros.