Noticia02/04/2020

CADENA 100 i Pablo Cebrián uneixen el món de la música en ‘Resistiré 2020’, himne vital davant el coronavirus

Bisbal, Melendi, Manuel Carrasco o Vanesa Martín són algunes de les grans veus compromeses d'aquesta iniciativa, que recaptarà fons per a Càritas

Càritas Catalunya, 1 d’abril de 2020. Font: CADENA 100. CADENA 100 estrena ”Resistiré 2020”, una nova versió de el clàssic del Duo Dinámico, en què han pres part les principals estrelles de la música actual. L’emissora i el reconegut productor Pau Cebrián han fet possible aquesta iniciativa, que neix per injectar altes dosis d’esperança, optimisme i energia a la societat espanyola enfront del coronavirus.

Des que la crisi del COVID-19 ens va obligar a quedar-nos a casa, “Resistiré” va començar a sonar a milers de balcons com a resposta a un desafiament que la humanitat, sens dubte, vencerà unida. CADENA 100 va ser qui va promoure inicialment aquest moviment, l’extraordinària resposta ha portat ara a fer un pas més i involucrar directament al món de la música, bolcat també en ajudar a superar la pandèmia.

CADENA 100 al costat del productor d’infinitat de números u musicals del nostre país i músic de primer nivell, Pablo Cebrián, han treballat mà a mà per fer realitat una nova versió de “Resistiré”, gravada en un context excepcional i en una versió espectacular, amb la participació dels grans talents del nostre temps. Així neix la nova vida de “Resistiré 2020”. L’acollida, voluntat i compromís de grans artistes nacionals i internacionals ha estat total. 50 grans artistes han treballat en aquest il·lusionant projecte per donar veu a l’esperança i per recaptar fons a benefici de Càritas, que, com sempre que la societat la necessita, està tirant la resta també en ajudar les víctimes del coronavirus.

Talent solidari

Aquest històric projecte ha estat possible gràcies a més de 50 talents compromesos, entre cantants i músics, que no han dubtat a posar la seva veu, talent i bona energia en la causa, així com en la col·laboració amb CADENA 100 de diverses de les discogràfiques més importants de la indústria musical com són Universal Music, Sony, Warner i Altafonte. Així com amb DADA film & entertaiment.

Els artistes que han posat veu a l’himne de “Resistiré” 2020 són: Álex Ubago, Álvaro Soler, Andrés (Dvicio), Andrés Suárez, Blas Cantó, Carlos Baute, Conchita, David Bisbal, David Otero, David Summers, Despistaos, Diana Navarro, Ele, Georgina, Índia Martínez, Iván (Efecte Corredor), José Mercé, Josemi Carmona, Manuel Carrasco, Melendi, Mikerl Erentxu, Nil Moliner, Pastora Soler, Pedro Guerra, Pitingo, Rosana, Rozalén, Rulo, Sofia Ellar, Susana ( efecte Papallona), Vanesa Martín.

Pel que fa a la part musical, dues desenes de grans músics, tampoc han volgut perdre aquest projecte solidari històric. Bateries: Cristian Chiloé (Manuel Carrasco, Tequila, Ele), Marcelo Novati (Juanes, Mecano, Spinetta), Toni Mateos (Orozco, La Veu, Dalma). Guitarristes: Ludovico Vagnone (A. Sanz, Miguel Bosé, Bisbal), David Palau (A. Sanz, Serrat, Bisbal), Josemi Carmona (Ketama), Roberto Lavella (Manuel Carrasco, Dani Martín), Riki Rivera (Índia, Cepeda, Alvaro Soler), Pablo Cebrián (Manuel Carrasco, Dalma, Bisbal). Teclistes: Julio Tejera (Miguel Bosé, Revolver), Iñaki García (Dani Martín, Diana Navarro), Alberto Miras (Vanesa Martín, Pastora Soler), Javier Lozano (Manuel Carrasco, Fuel Fandango). A la baixa: Nacho Mañó (Presuntos Implicados, Mecano, Santi Cruz), Paco Bastant (Auserón, Sabina, Miguel Ríos), Martín Leiton (Drexler, Nena Pastora, Vicente Amigo), Charlie Moreno (Clarence Milton Bekket, Khaoula Bouchkhi, Bustamante). Metalls: David Carrasco, Saxo (Manuel Carrasco, Fito, Leiva), Iván De el Castell, Trompeta (Leiva, Muchachito, Morgan), Alfred García, Trombó i Trompeta (Alfred García). Percussió: Luis Dulzaides (A. Sanz, Ketama, Estopa).

Sobre Càritas

Càritas és una organització oficial de l’Església catòlica a Espanya per a l’acció caritativa i social, que promou el desenvolupament integral de les persones i dels pobles, especialment dels més pobres i exclosos.

En aquest moment, i davant una situació tan excepcional com la que es troba el nostre país i el món a causa de l’epidèmia de coronavirus, la Confederación de Cáritas Española s’ha vist obligada a activar els seus mecanismes de resposta a l’emergència social generada per aquesta crisi. Aquesta resposta s’està duent a terme en quatre àmbits: l’acompanyament a les necessitats bàsiques de les persones en situació de major vulnerabilitat i exclusió social; el treball d’incidència política per protegir els drets dels ciutadans en condicions més precàries; la sensibilització social per enfortir actituds d’acollida, escolta i acompanyament comunitari i social a les persones i famílies més exposades davant els efectes del coronavirus; i la captació de fons a través de la campanya ”Càritas davant el coronavirus, cada gest compta”.

Aquesta emergència social i sanitària ha portat a Càritas a reorientar tota la seva activitat, tant per complir els criteris d’aïllament social i prevenció decretats per les autoritats sanitàries per part dels nostres agents i de les pròpies persones acompanyades en els diferents programes, com per garantir la resposta a les necessitats bàsiques d’aquelles persones especialment exposades al COVID-19, com són la gent gran, les persones sense llar i les famílies sense recursos.

‘Resistiré 2020’, ja està disponible a CADENA 100 i CADENA100.es. I, properament, en totes les plataformes digitals.

Uneix-te a #ResistiréCADENA100

Per visualitzar el vídeo, clica aquí: https://youtu.be/hl3B4Ql8RtQ