Campaña

Compartint el viatge

Càritas et proposa viure la cultura de la trobada i recuperar la visió d’una sola família humana. Comparteix el viatge!

Emprèn el camí del compromís per arribar a la cultura de la trobada

La mobilitat humana forma part de l’ésser humà. Les persones ens desplacem pel món, la nostra casa comuna, des del principi dels temps. Viatjar, visitar altres llocs, sempre obre la ment i el cor, tant dels qui arriben com dels qui reben el visitant.

No obstant això, moltes vegades les migracions es produeixen per necessitat. Moltes persones es veuen forçades a marxar dels seus llocs d’origen perquè els resulta impossible viure amb dignitat. Quines són les raons per les quals passa això? Què es troben aquestes persones pel camí?

Són moltes les esperances i els somnis trencats que queden enrere en iniciar el viatge. La pèrdua i el desarrelament són la seva companyia habitual.

Us convidem a mirar el món per conèixer la realitat invisible de tantes persones, i que això ens eixampli el cor per acollir-les, compartir i celebrar la vida com a família que som.

Els materials descarregables ofereixen claus per escoltar en lloc de sentir; mirar en lloc de veure; no passar de llarg sinó parar i compartir la vida, les esperances i els somnis amb les persones migrants.

Oració

Cartell

preguntes freqüents

REVISTA “COMPARTIENDO EL VIAJE”

Us convidem a mirar la situació de les persones migrants des de la identitat de Càritas. La carpeta Compartiendo el viaje és una invitació a conèixer millor els qui es veuen obligats a migrar: homes i dones, nens i nenes, cadascú amb el seu nom, la seva vivència i un lloc d’origen, trànsit i destí. Comparteix el seu viatge i uneix-te a la cultura de la trobada.

Per a més informació, pots visitar la campanya internacional Share the journey.