Agenda

Concert solidari amb motiu de la celebració del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa

El divendres 19 d’abril a les 20.30h al Monestir de Sant Cugat es farà un concert solidari amb motiu de la celebració del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa amb la participació de l’Escolania de Montserrat.

Serà un moment d’agermanament entre monestirs a benefici de Càritas, en què els assistents podran gaudir de l’Escolania de Montserrat en un entorn únic com és el Monestir de Sant Cugat.

En cas de no poder assistir-hi, tant les persones com les empreses es poden fer presents a l’acte a través d’una col·laboració a la “fila 0” per tal d’ajudar les persones més vulnerables.

El concert, obert a totes les persones de la Diòcesi de Terrassa, estarà presidit per Mons. Salvador Cristau, Bisbe de Terrassa i president de Càritas Diocesana de Terrassa, i el Prefecte de l’Escolania.

Més informació sobre com es poden adquirir les entrades i fer una aportació de la “fila 0” a través del web de Càritas Diocesana de Terrassa.

L’acte no es retransmetrà. La responsable de comunicació de Càritas Diocesana de Terrassa, Eulàlia Muntané, atendrà els mitjans de comunicació que estiguin interessats a venir a cobrir l’acte a través del mail emuntane@caritasdiocesanaterrassa.cat.

Es pot confirmar assistència fins al 15 d’abril.