3a Fira d’Ocupació NO m’ATURo de Càritas Barcelona
El proper 11 de maig tindrà lloc la 3a edició de la Fira d’Ocupació NO m’ATURo de Càritas Barcelona, que es durà a terme aquest dijous 11 de maig, de 9:30h a 14h (ATENCIÓ A MITJANS A LES 10h) al Seminari Conciliar de Barcelona (c/ de la Diputació, 231).
La fira és un espai de trobada entre 27 empreses (5 més que en l’edició anterior) i aquelles persones ateses per Càritas que es troben en cerca de feina. L’objectiu de la fira és que les persones posin en pràctica els coneixements obtinguts a Càritas, entregar el seu currículum, i que les empreses assistents els tinguin en compte a l’hora de contractar-les. Durant la fira també hi haurà 6 tallers, on les persones podran formar-se en diversos àmbits que poden afavorir la seva inserció al mercat laboral.
Els més de 500 participants que assistiran a la fira provenen de Feina amb Cor, el programa de formació i inserció laboral de Càritas que des de l’any 2013 ja porta inserides més de 6500 persones. Càritas ha recordat que el 75% de les persones que acompanya es troben en situació d’atur, i que en aquest context és més necessari que mai promoure espais de trobada que afavoreixin la contractació.
En cas d’assistència, és imprescindible confirmació a jjulia@caritas.barcelona / 607024183