Noticia24/10/2020

Torna el tradicional concert de Fundació Metalquímia amb entrades a benefici de Càritas

Els organitzadors posen a la venda entrades del concert a benefici dels projectes de Càritas Diocesana de Girona.

La Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya ofereix un any més el seu tradicional concert, impulsat per la Fundació Metalquímia, a l’Auditori de Girona. Com en les darreres ocasions, els organitzadors posen a la venda entrades del concert a benefici dels projectes de Càritas Diocesana de Girona.

Enguany, la proposta compta amb convidats tan especials com Elena Gadel, Manu Guix, Miki Núñez o Paula Giberga i la participació de la Polifònica de Puig-reig, que repassaran èxits de 25 anys pop rock català.

Les entrades per al concert de dissabte 28 de novembre a les 12 h del migdia, a benefici de Càritas, es poden adquirir trucant al 972 204 980 o al 683 14 32 39 (i també per WhatsApp). Els preus són de 25€ a platea i 18€ a l’amfiteatre de l’Auditori de Girona.