Noticia13/09/2021

Els clients de Bonpreu i Esclat donen 55.553 € a la Fundació Formació i Treball (FiT)

Aquest passat mes d’agost, els clients de Bonpreu i Esclat van realitzar 320.918 donacions que han fet possible recaptar 55.553 € per a la Fundació Formació i Treball a través de l’Arrodoniment Solidari de Worldcoo.

L’import recaptat es destinarà a la formació i inserció laboral de persones en risc d’exclusió social, així com el lliurament de productes de primera necessitat per a famílies amb escassos recursos econòmics. Concretament afavorirà 30 joves tutelats o ex tutelats de les àrees de Barcelona i Tarragona, en el marc del projecte “No t’aturis, projecte de formació en alternança”. La iniciativa consisteix en oferir als nois i noies un únic projecte de formació que combina processos d’aprenentatge i d’experiència laboral. L’objectiu és assolir la integració sociolaboral d’aquest col·lectiu, mitjançant el desenvolupament d’un model que aplica noves metodologies didàctiques i que es desenvolupa mitjançant el desenvolupament d’itineraris individuals i grupals encaminats a assolir l’autonomia dels i les joves.

Des de molt fa molts anys Bonpreu col·labora amb la Fundació Formació i Treball, col·locant contenidors de recollida de roba usada en molts dels aparcaments dels establiments, contribuint d’aquesta manera a l’empleabilitat de  persones amb risc d’exclusió social i cobrint les necessitats de roba de famílies en situació de vulnerabilitat. També ha col·laborat amb Càritas Catalunya a través de l’arrodoniment solidari.