Noticia13/10/2020

50 alumnes s’han beneficiat de les ajudes per a llibres a la comarca de la Cerdanya

Un any més, a l’inici del curs escolar al Centre de Càritas de Puigcerdà s’han fet efectives les ajudes de llibres i material escolar per a nens i nenes de la comarca de la Cerdanya. Han arribat a 50 alumnes, 12 menors més respecte a l’any anterior, procedents d’un total de 3 escoles.

L’import total de les ajudes ha estat de 6.815,64 euros, que s’han pogut dur a terme en part per les aportacions que han rebut a través la campanya de crowdfunding que encara està oberta a la pàgina web de l’entitat (www.caritasurgell.cat) i el torneig en benefici de Càritas organitzat per Golf Club Fontanals.

A més a més pròximament iniciaran un any més el reforç educatiu que duen a terme cada any al Centre de Puigcerdà seguint totes les normes de seguretat i de prevenció de la COVID-19.