Campaña

“+ hospitalidad: Encuentros que transforman vidas”

La Xarxa Migrants amb Drets s'uneix a la Campanya “+ hospitalitat: Trobades que transformen vides”

La Xarxa Migrants amb Drets, de la qual en forma part Càritas, s’uneix a la Campanya “+ hospitalitat: Trobades que transformen vides” que ha llançat el Consell Assessor de CONFER Migracions, per tal de promoure en la societat civil i en les comunitats eclesials una cultura de l’hospitalitat d’acord amb els criteris de l’Evangeli i amb la crida de el papa Francesc, que demana donar resposta a les necessitats dels més vulnerables i a la profunda crisi global que vivim fruit també d’una cultura del descart.

Convençuts de la importància de la feina en xarxa i en coordinació amb les entitats d’Església ens unim a aquesta gran iniciativa que busca donar resposta a moltes realitats complexes i doloroses de tanta persones que deixen els seus països d’origen buscant un futur millor i un lloc segur on poder viure amb tranquil·litat.

La campanya + hospitalitat té com a objectius:

• Frenar i desmuntar discursos d’hostilitat.
  • Promoure una cultura de l’hospitalitat entre nosaltres i amb els nostres germans i germanes migrants i refugiats.
  • Discernir i apostar per una espiritualitat i cultura de l’hospitalitat, fonamentada en l’Evangeli, l’acollida i la defensa dels drets.
  • Comprometre’ns amb els acompanyaments personals i comunitaris que facilitin la integració de les persones migrants i refugiades en la societat.